ფიზიკური დატვირთვა სპორტის გაკვეთილზე
ფიზიკური დატვირთვა სპორტის გაკვეთილზე
წესისამებრ, ტრადიციული სქემაა: ფიზკულტურის გაკვეთილის მართვა პედაგოგმა უნდა განსაზღვროს: ამოცანები, მეთოდები და საშუალებები, ასევე რაოდენობა და ინტენსივობა თითოეული მოვარჯიშისა ინდივიდუალურად.
ბავშვები ბუნებით ფლობენ თვითრეგულაციის სრულყოფილ სისტემას, ვიდრე უფროსები. ბავშვი იზრდება და ვითარდება გარეგანი და შინაგანი სფეროს დამოკიდებულებით. გარეგანი ( გარემო პირობები და ვარჯიშები); შინაგანი ( ბუნებრივი ზრდის გენეტიკური ფაქტორები ). გამოცდილი პედაგოგი
ვერ შეათავსებს გარე და შინაგან ფაქტორებს ისე, როგორც თვითონ ბავშვი, თუ მას არ უშლიან ხელს. ამიტომ ბავშვს აქვს თვითრეგულირების უნარი, რომ სხეული დაიცვას ზედმეტი დატვირთვისაგან.
სკოლის პირობებში დატვირთვა უნდა იყოს ოპტიმალური ყველა მოსწავლისთვის, არ შეიძლება დავუშვათ გადატვირთვა , რომელსაც შეუძლია გამოიწვიოს სწრაფი გადაღლა, მაგრამ არ უნდა შევიზღუდოთ ძალიან დაბალი დატვირთვით, ამ დროს ფიზიკურ დატვირთვას არ ექნება სავარჯიშო ეფექტი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий